Erm...flowers

JINEIL2EN

Over 10,000 RPM!
Senior Member

JINEIL2EN

Over 10,000 RPM!
Senior Member
Sep 6, 2004
15,317
525
3,213
Island Of Pearl
team99ers.2.forumer.com

ExceL

1,500 RPM
Senior Member

ExceL

1,500 RPM
Senior Member
Thread starter
Jan 6, 2004
1,726
162
3,163
Ampang/KL
Visit site
CK?, denise? amanda?

what code is this? english please la

Bump: story time;

While walking to our usual lunch spot today, a girl suddenly appear from nowhere & asked me if I was going to lunch with my colleagues :stupid:

Turns out she was there for a seminar, not familiar with the area.. she's also looking for a makan spot.. unfortunately I couldn't invite her to join.. we already ordered before hand & limited space.

Missed a chance:banghead:..... or maybe not:rofl:

oh anyway, next story (I nominate Jin)
 

loose_end

3,000 RPM
Senior Member

loose_end

3,000 RPM
Senior Member
Jul 29, 2009
3,649
197
1,663
Malaysia
CK?, denise? amanda?

what code is this? english please la

Bump: story time;

While walking to our usual lunch spot today, a girl suddenly appear from nowhere & asked me if I was going to lunch with my colleagues :stupid:

Turns out she was there for a seminar, not familiar with the area.. she's also looking for a makan spot.. unfortunately I couldn't invite her to join.. we already ordered before hand & limited space.

Missed a chance:banghead:..... or maybe not:rofl:

oh anyway, next story (I nominate Jin)
Alamak..
 

JINEIL2EN

Over 10,000 RPM!
Senior Member

JINEIL2EN

Over 10,000 RPM!
Senior Member
Sep 6, 2004
15,317
525
3,213
Island Of Pearl
team99ers.2.forumer.com
CK?, denise? amanda?

what code is this? english please la

Bump: story time;

While walking to our usual lunch spot today, a girl suddenly appear from nowhere & asked me if I was going to lunch with my colleagues :stupid:

Turns out she was there for a seminar, not familiar with the area.. she's also looking for a makan spot.. unfortunately I couldn't invite her to join.. we already ordered before hand & limited space.

Missed a chance:banghead:..... or maybe not:rofl:

oh anyway, next story (I nominate Jin)
walau ler...:hmmmm::hmmmm:
why not just bring her to other place for lunch ler... the food u has been order not expensive ma.... haiya....:smokin:
next time, call me ma...:idea::biggrin:
 

mingz

1,000 RPM
Senior Member

mingz

1,000 RPM
Senior Member
Nov 23, 2007
1,356
220
1,663
Exel tailor, if u wanna buy some1, just do let me know...:smokin:
this sound like buy an assasin...

u guys dun be naive la...he wont buy ladies for us ....all cun cun 1,jin telan already..:rofl:
 

ExceL

1,500 RPM
Senior Member

ExceL

1,500 RPM
Senior Member
Thread starter
Jan 6, 2004
1,726
162
3,163
Ampang/KL
Visit site
walau ler...:hmmmm::hmmmm:
why not just bring her to other place for lunch ler... the food u has been order not expensive ma.... haiya....:smokin:
next time, call me ma...:idea::biggrin:
I saw her today wor.. but this time in a car lol. meh.. no skills to tackle girls anywa, only got skills to tackle corners:rofl::rofl:
 

JINEIL2EN

Over 10,000 RPM!
Senior Member

JINEIL2EN

Over 10,000 RPM!
Senior Member
Sep 6, 2004
15,317
525
3,213
Island Of Pearl
team99ers.2.forumer.com
this sound like buy an assasin...

u guys dun be naive la...he wont buy ladies for us ....all cun cun 1,jin telan already..:rofl:
wat is naive..?? hehe...:biggrin:

i'm not telan chicks ma... i'm ain't no Buaya.... i just lick them only....:biggrin::biggrin::biggrin:

Bump:
I saw her today wor.. but this time in a car lol. meh.. no skills to tackle girls anywa, only got skills to tackle corners:rofl::rofl:
where u working..?? when we take lunch together ma... i help u tackle her, then u got her.. ok..??:hmmmm:
 

loose_end

3,000 RPM
Senior Member

loose_end

3,000 RPM
Senior Member
Jul 29, 2009
3,649
197
1,663
Malaysia
wat is naive..?? hehe...:biggrin:

i'm not telan chicks ma... i'm ain't no Buaya.... i just lick them only....:biggrin::biggrin::biggrin:

Bump:

where u working..?? when we take lunch together ma... i help u tackle her, then u got her.. ok..??:hmmmm:
LOL , how much do you charge JIN :rofl: :rofl:
 

ExceL

1,500 RPM
Senior Member

ExceL

1,500 RPM
Senior Member
Thread starter
Jan 6, 2004
1,726
162
3,163
Ampang/KL
Visit site
LOL , how much do you charge JIN :rofl: :rofl:
Probably the price is the girl.. so you tackle.. then he'll take her from you :rofl:

*This post posted with the up most respect for women.

Haiz... what to do if the person you love just cant seem to understand WHY MODIFY YOUR CAR?!!:confused: Sifu's share your methods/lines to convince the fairer sex of our automobile addiction.

back to Raleigh bicycles la :adore:
 

TitanRev

You think I print money?
Helmet Clan
Moderator

TitanRev

You think I print money?
Helmet Clan
Moderator
Mar 3, 2005
8,180
3,678
5,213
Excel, haha..same like me at 1st. The girls don't understand why we mod our cars same like we don't understand why they always need to do their hair, nails, make up, having more than 4 pairs of shoes or facial.

What I did was try to go into her 'world'. You know mix around with her friends, saloon colleague, her boss..go with her to beauty exhibition (my girl is a beautician) ask her about her opinion about the beauty products or slimming products in the market. Try to read some female magazine (It helps you know more about the opposite sex)

I also try to talk to my girl about cars. She don't like cars at all in the beginning and can't understand why we spend so much money on the car. As time goes by, we exchange information bit by bit then she starts to know more about cars and know how to appreciate. This does not mean you can spend all your money on cars. My girl now also told me I can spend on cars but when only we have extra money after settling all the important things 1st.

She now even eying on M3 and M5....:adore: and have more interest in cars and would go to SuperGT with me even she knows it's hot and sure will get burned.

What I suggested might sound weird or gay to some but it work out for me as I find that I have more to chat with the opposite sex and they won't feel boring.

Girls don't like guys keep talking about their own story and stuff to them so does we (don't like them keep telling us their hair,nails, fashion..etc. They love to have a conversation with you rather than you telling her story. Well if you have gone overseas or interesting place they will be very happy to hear your experience because most girls love to travel.....

If always talk to them about cars or always cars cars cars. They will find you very boring and self centered because to them, in your eyes there's only cars. If anything i can help let me know. :biggrin:

Bro, don't angry what I've said. I'm just speaking out of my experience and what my girl told me.

Just take this as an example
Guys Girls
Greddy = Gucci
HKS = Prada
Apexi = Chanel
Volk = Burberry

We spend Rm400 on a set of exhaust will be same like they spend RM400 on shoes, clothes, hair..etc.
 
Last edited:

Random Post Every 5 Minutes

I hereby declare a boikot on all X1-R product..

Why???

Recently, i buy a set of X1-R engine treatment with octane booster..

The engine treatment has no effect on my engine.. it's ok.. coz most products 'indah khabar dari rupa'.. they don't do exactly what they say.. so, cincai2 takper la..

Then i use the octane booster.. it's suppose to 'increase' the RON of the petrol.. BUT it seems to 'decrease' it..

My engine use to idle at 1000rpm, after the octane booster it decrease to...
Ask a question, start a discussion or post something for sale!
Post thread

Enjoying Zerotohundred?

Log-in for an ad-less experience