Perniagaan Telekomunikasi Untuk Di Jual

All Other Stuff

Perniagaan Telekomunikasi Untuk Di Jual

adams

Junior Member
Senior Member
Jan 7, 2008
7
0
1,501
:biggrin: Saya ingin menawarkan sesiapa yang berminat untuk mengambil alih dan membeli perniagaan saya ... keterangan adalah seperti berikut :

Nama Syarikat : Adam Communications

Tempat Perniagaan : UK Perdana, Hulu Klang

Berdaftar Dengan : Maxis dan Celcom

Harga Jualan : RM 8,000.00 (nego)
(Harga termasuk 2 kabinet kaca termasuk kerusi, sim pack maxis n celcom, aksesori handphone, deposit sewa kedai 2 bulan, lesen syarikat, lesen berniaga, akaun syarikat yang masih mempunyai baki RM1,974.00)

Maklumat perniagaan : Kedai ini telah di buka selama 6 bulan dengan sewa kedai sebanyak RM300.00 sebulan dan seorg pekerja dgn gaji RM450.00 sebulan plus komisyen, telah menjadi dealer berdaftar kepada celcom dan maxis, mempunya papan tanda syarikat yang diberikan oleh pihak celcom, lokasi perniagaaan adalah di sebuah kedai dobi, cuma syarikat ini tidak menjual handphone kerana kesebukan saya dgn kerja lain tetapi mempunyai permintaan ramai untuk membeli handphone, selain dari itu, hanya syarikat ini sahaja yang menjalankan perniagaan telekomunikasi di kawasan ini (yang lain hanya kedai runcit yang menjual top up sahaja), perniagaan yang di jalan kan oleh syarikat ini adalah product celcom n maxis, aksesori hp, streamix, fixed line telekom dan juga pembaikan handphone, jika anda berminat untuk membelinya ... kita akan menjalankan urusan tukar nama pemilik di pejabat pendaftaran, bank dan lain2)

Sebab2 untuk Di Jual : Akan selalu berulang alik ke sarawak atas tugasan kerja

:burnout: sesiapa yang berminat boleh menghubungi saya di talian 019-3351225 ... harap maklum
 

adams

Junior Member
Senior Member
Thread starter
Jan 7, 2008
7
0
1,501
:burnout: ader ramai gak yang telepon saya bertanyakan berapa jualan harian saya .... so kat sini saya beritahu sehari secara purata adalah RM 250.00 (hanya untuk jualan aksesori, simpack, topup maxis dan celcom sahaja) ... tp kalau kau org boleh dapat supply digi dan handphone ... jualan harian kau org boleh mencecah RM 400 - RM 600.00 ... bukan bersih tau ... so sesiapa yang betul2 berminat sila hubungi saya secepat yang mungkin ... harap maklum
 

Random Post Every 5 Minutes

good day…

I would like to ask your opinion regarding suspensions. There are lots have discuss about spring and such on but one thing that I have in mind.

Here is my scenario,

Firstly,
absorber with aftermarket springs is kinda different cuz the absorber length would be different. And gradually the absorber will overwork and in the long run it be spoilt.. Is that true?

Secondly,
if I change the absorber and cut my original spring, at the right height ride would it be...
Ask a question, start a discussion or post something for sale!
Post thread

Online now

Enjoying Zerotohundred?

Log-in for an ad-less experience