[wts]latest BRAND NEW! NOKIA 6630..rm21xx.00 only!

Discussion in 'All OTHER stuff' started by alex996, Jan 14, 2005.

  1. alex996

    alex996 Senior Member
    Senior Member

    Joined:
    Oct 1, 2004
    Messages:
    38
    Likes Received:
    0
    NOKIA 6630 ( NEW LATEST..!! )

    ~ full package come with :-

    * charger..
    * batt...
    * handsfree..
    * mmc
    * manual..
    * CD...
    * warranty card..
    * box..

    ~ condition..?

    * new la..

    ~ warranty..?

    * 1yr..

    ~ price..? nego..?

    * rm2170.00 (AP)
    * rm2345.00 (ZITRON)



    TRADE IN ACCEPTED
    there are stil other models..

    pls call or sms ..

    012-396 7996 / 016-608 5996
    (if i din pick up pls leave a sms i'll reply or call back ASAP)

    here's da link of da hp

    http://gsmarena.com/index.php3?sRedir=http...ictures-811.php
     
  2. alex996

    alex996 Senior Member
    Senior Member

    Joined:
    Oct 1, 2004
    Messages:
    38
    Likes Received:
    0
    bump..

    zitron set available lioa..!
     
  3. KeonG

    KeonG Senior Member
    Senior Member

    Joined:
    Feb 3, 2004
    Messages:
    658
    Likes Received:
    0
    aiks, dunno how it look tim..
    got picture ar bro?
    ;)
     
  4. alex996

    alex996 Senior Member
    Senior Member

    Joined:
    Oct 1, 2004
    Messages:
    38
    Likes Received:
    0
  5. delimaputih

    delimaputih Senior Member
    Senior Member

    Joined:
    Nov 18, 2003
    Messages:
    407
    Likes Received:
    0
    am using an AP set of 6260 right now...so if i want to trade in mine...how much should i top up for this one?
     
  6. alex996

    alex996 Senior Member
    Senior Member

    Joined:
    Oct 1, 2004
    Messages:
    38
    Likes Received:
    0
    pls pm me or sms me more details bout ur 6260..thx..
     
  7. Jun-H22a

    Jun-H22a Senior Member
    Senior Member

    Joined:
    Nov 25, 2003
    Messages:
    149
    Likes Received:
    0
    bro wats the lowest price u can give...
    btw is this the 3g phone?? :blink:
     
  8. alex996

    alex996 Senior Member
    Senior Member

    Joined:
    Oct 1, 2004
    Messages:
    38
    Likes Received:
    0
    pm or sms me..trade in accepted..thx
     
  9. alex996

    alex996 Senior Member
    Senior Member

    Joined:
    Oct 1, 2004
    Messages:
    38
    Likes Received:
    0
  10. subsonique

    subsonique Senior Member
    Senior Member

    Joined:
    Nov 17, 2003
    Messages:
    1,054
    Likes Received:
    25
    delima burung, if you wanna trade in your 6260, hehe you know who to call la wei.
     
  11. delimaputih

    delimaputih Senior Member
    Senior Member

    Joined:
    Nov 18, 2003
    Messages:
    407
    Likes Received:
    0
    what to trade in la with you beruang?
     

Share This Page