MLOC Merdeka Dinner + Fun Drive

mizunori77

1,000 RPM
Senior Member

mizunori77

1,000 RPM
Senior Member
Dec 13, 2006
1,387
1,040
1,713
Date : 30th Aug, Sunday
Time : Dinner at 7:00pm
Venue : To be sent via SMS

Namelist :
1. Leslie
2. B18C-R
3. EvolutionZ
4. Sim
5. Lancer 7891
6. Mizu
7. Evokit
8. Ah Wai
9. Ben (Aiman's bro)
10.
11.
12.
13.
14.
15.

Anyone else wanna come? Please pm me your phone number also so i can confirm the venue for dinner with you through sms.
 
Last edited:

mizunori77

1,000 RPM
Senior Member

mizunori77

1,000 RPM
Senior Member
Thread starter
Dec 13, 2006
1,387
1,040
1,713
ding dong... anyone else interested to join? :wavey:
 

khsim

Known Member
Senior Member

khsim

Known Member
Senior Member
Apr 16, 2009
427
55
1,528
BRO is our C.E.O samurai join???
 

mizunori77

1,000 RPM
Senior Member

mizunori77

1,000 RPM
Senior Member
Thread starter
Dec 13, 2006
1,387
1,040
1,713
BRO is our C.E.O samurai join???
he din reply my sms la... but i spoke to him the day before la... he said he going off-site to work on some project and will only be back in a few days time. hope he can come back by sunday lor...
 

EvolutionZ

5,000 RPM
Helmet Clan
Senior Member

EvolutionZ

5,000 RPM
Helmet Clan
Senior Member
Aug 3, 2007
5,028
1,448
1,713
i will contact 2 new member to see whether they are free to join us or not.
both are driving E7, 1 gsr & 1 gta.

---------- Post added at 09:43 PM ---------- Previous post was at 09:21 PM ----------

Date : 30th Aug, Sunday
Time : Dinner at 7:00pm
Venue : To be sent via SMS

Namelist :
1. Leslie
2. B18C-R
3. EvolutionZ
4. Sim
5. Lancer 7891
6. Mizu
7. Evokit
8. Ah Wai
9. Ben (Aiman's bro)
10. Mizi (new member)
11.
12.
13.
14.
15.
 

EvolutionZ

5,000 RPM
Helmet Clan
Senior Member

EvolutionZ

5,000 RPM
Helmet Clan
Senior Member
Aug 3, 2007
5,028
1,448
1,713
no.11 - Inn79 (new member)
 

mizunori77

1,000 RPM
Senior Member

mizunori77

1,000 RPM
Senior Member
Thread starter
Dec 13, 2006
1,387
1,040
1,713
Date : 30th Aug, Sunday
Time : Dinner at 7:00pm
Venue : To be sent via SMS

Namelist :
1. Leslie
2. B18C-R
3. EvolutionZ
4. Sim
5. Lancer 7891
6. Mizu
7. Evokit
8. Ah Wai
9. Ben (Aiman's bro)
10. Mizi (new member)
11. Inn79
12.
13.
14.
15.

ding dong... anyone else coming? :wavey:
 

mizunori77

1,000 RPM
Senior Member

mizunori77

1,000 RPM
Senior Member
Thread starter
Dec 13, 2006
1,387
1,040
1,713
Location for dinner sent. See you all tonight :wavey:
 

EvolutionZ

5,000 RPM
Helmet Clan
Senior Member

EvolutionZ

5,000 RPM
Helmet Clan
Senior Member
Aug 3, 2007
5,028
1,448
1,713
i'll be there after dinner...got a dinner appt...:)
 

leslie

2,000 RPM
Senior Member

leslie

2,000 RPM
Senior Member
Aug 14, 2004
2,946
230
5,163
guys...
i can't make it tonite... plus i'm a bit busy next few days.... you guys enjoy!!!!
 

mizunori77

1,000 RPM
Senior Member

mizunori77

1,000 RPM
Senior Member
Thread starter
Dec 13, 2006
1,387
1,040
1,713
it was a fun drive... everyone was well behaved and we convoy slowly and safely to the location. many thanks to B18C-R, we managed to find a good spot to take some nice pics... :wavey:
 

5115

Nobody
Helmet Clan
Senior Member

5115

Nobody
Helmet Clan
Senior Member
Dec 21, 2005
5,952
2,254
3,213
it was a fun drive... everyone was well behaved and we convoy slowly and safely to the location. many thanks to B18C-R, we managed to find a good spot to take some nice pics... :wavey:
totally agree if compare to Kimi Raikknen standard
 

mizunori77

1,000 RPM
Senior Member

mizunori77

1,000 RPM
Senior Member
Thread starter
Dec 13, 2006
1,387
1,040
1,713
totally agree if compare to Kimi Raikknen standard
we really drive very slow leh... until we kena cucuk by kancil because we driving too slow... then got 1 perdana oso cucuk us when we leaving...

we all very good boy wan... :angel: :rofl:
 

EvolutionZ

5,000 RPM
Helmet Clan
Senior Member

EvolutionZ

5,000 RPM
Helmet Clan
Senior Member
Aug 3, 2007
5,028
1,448
1,713
it was a fun drive... everyone was well behaved and we convoy slowly and safely to the location. many thanks to B18C-R, we managed to find a good spot to take some nice pics... :wavey:
great convoy, relaxing and fun....everyone drives in well mannered and speed maintained at 140 to 200km/h all the way.......
salute to mizuroni77, ah wai, ah kit, ben, b18C-R, khsim, madie, king - u guys are fast!

good location for photo
great route for cruising
great food b4 convoy - i missed it coz i was late
great food after convoy - went home very full...

lets arrange again.
 

khsim

Known Member
Senior Member

khsim

Known Member
Senior Member
Apr 16, 2009
427
55
1,528
we really drive very slow leh... until we kena cucuk by kancil because we driving too slow... then got 1 perdana oso cucuk us when we leaving...

we all very good boy wan... :angel: :rofl:
ya lorr...really slow lah.....slow until i drive 190km/h but lamp also cannot see lahhh.....
:thefinger::thefinger::thefinger:
 

5115

Nobody
Helmet Clan
Senior Member

5115

Nobody
Helmet Clan
Senior Member
Dec 21, 2005
5,952
2,254
3,213
i saw there was a renault kargoo play cucuk with the faster gang in front,what happened?
 

khsim

Known Member
Senior Member

khsim

Known Member
Senior Member
Apr 16, 2009
427
55
1,528
i saw there was a renault kargoo play cucuk with the faster gang in front,what happened?
that 1 just came kacau only....also got 1 perdana chase the TEAM 6 SPEED at damansara hi way n think ah wai is belanja him a black smoke.....he.he:rofl:
 

EvolutionZ

5,000 RPM
Helmet Clan
Senior Member

EvolutionZ

5,000 RPM
Helmet Clan
Senior Member
Aug 3, 2007
5,028
1,448
1,713
ah wai car too fast to chase la........
mizuroni with 3 ppl inside - me chase until smoke also cannot see
 

mizunori77

1,000 RPM
Senior Member

mizunori77

1,000 RPM
Senior Member
Thread starter
Dec 13, 2006
1,387
1,040
1,713
i saw there was a renault kargoo play cucuk with the faster gang in front,what happened?
i think he wanna lao sai, so he rushing home lor... :rofl::rofl::rofl:

---------- Post added at 02:07 PM ---------- Previous post was at 02:06 PM ----------

ah wai car too fast to chase la........
mizuroni with 3 ppl inside - me chase until smoke also cannot see
kns... where got la? ah wai's car is the fastest, i'm in 6th gear but he is still pulling away... i think he secretly install 7th gear... :rofl::rofl::rofl:

---------- Post added at 02:09 PM ---------- Previous post was at 02:07 PM ----------

ya lorr...really slow lah.....slow until i drive 190km/h but lamp also cannot see lahhh.....
:thefinger::thefinger::thefinger:
of course u cant see me lar... i'm behind u ma... ur rear reflector lights damn bright oh... i almost blind liao... :rofl::rofl::rofl:
 

5115

Nobody
Helmet Clan
Senior Member

5115

Nobody
Helmet Clan
Senior Member
Dec 21, 2005
5,952
2,254
3,213
that 1 just came kacau only....also got 1 perdana chase the TEAM 6 SPEED at damansara hi way n think ah wai is belanja him a black smoke.....he.he:rofl:
no wonder tat car become 2 tone colour :rofl:

ah wai car too fast to chase la........
mizuroni with 3 ppl inside - me chase until smoke also cannot see
all said stock stock stock,where come to highway...

i think he wanna lao sai, so he rushing home lor... :rofl::rofl::rofl:

---------- Post added at 02:07 PM ---------- Previous post was at 02:06 PM ----------



kns... where got la? ah wai's car is the fastest, i'm in 6th gear but he is still pulling away... i think he secretly install 7th gear... :rofl::rofl::rofl:

---------- Post added at 02:09 PM ---------- Previous post was at 02:07 PM ----------



of course u cant see me lar... i'm behind u ma... ur rear reflector lights damn bright oh... i almost blind liao... :rofl::rofl::rofl:

sim's reflector really glaring indeed
 

lancer7891

1,000 RPM
Senior Member

lancer7891

1,000 RPM
Senior Member
Nov 12, 2006
1,031
91
1,648
wowwww...all fast that nite lah...kaw-kaw all of u tekan..hehehe

btw, nice convoy, nice event, nice place to hang out, nice parking (kanasai my car was the first car to be hit if got ppl mabuk that night!!!!...)

Again, pics please............
 

Inn79

Known Member
Senior Member

Inn79

Known Member
Senior Member
Aug 24, 2009
65
1
1,508
SA-KD
wowwww...all fast that nite lah...kaw-kaw all of u tekan..hehehe

btw, nice convoy, nice event, nice place to hang out, nice parking (kanasai my car was the first car to be hit if got ppl mabuk that night!!!!...)

Again, pics please............
hi...nice meet u all...really enjoy that day....:proud::proud::proud:
 

EvolutionZ

5,000 RPM
Helmet Clan
Senior Member

EvolutionZ

5,000 RPM
Helmet Clan
Senior Member
Aug 3, 2007
5,028
1,448
1,713
thats his trick to make ppl cant tailgate him and also cant see what he doing inside.....coz his absorber spoilt one side only...u know la....then later must send ppl back to wash up...kekekeke...joking ya...sim don angry ok..:)
 

A4XRBJ1

Known Member
Senior Member

A4XRBJ1

Known Member
Senior Member
Jul 27, 2009
151
65
1,528
www.awest.de
Good meet to finally got some Evo driving impressions. Torque is sooo strong, never stops pulling, completely different to what I experienced before.

Thx Philip for giving us a ride and that you guys include the Matsaleh on everything!

Hope to see some pics from the bridge too, my blockberry has shitty camera, nothing can be seen.


Greetings,

Andreas and Eva
 

EvolutionZ

5,000 RPM
Helmet Clan
Senior Member

EvolutionZ

5,000 RPM
Helmet Clan
Senior Member
Aug 3, 2007
5,028
1,448
1,713
Good meet to finally got some Evo driving impressions. Torque is sooo strong, never stops pulling, completely different to what I experienced before.

Thx Philip for giving us a ride and that you guys include the Matsaleh on everything!

Hope to see some pics from the bridge too, my blockberry has shitty camera, nothing can be seen.


Greetings,

Andreas and Eva
i believe u will be leading all the way if u were to drive yr evo very soon.......:) glad to see u enjoying the "roti tisu & nasi lemak".....

---------- Post added at 01:20 AM ---------- Previous post was at 01:15 AM ----------

hi...nice meet u all...really enjoy that day....:proud::proud::proud:
nice ride u have there & nice to meet u too...next TT hope to see u in action with yr evo ya........handsome hubby and macho hubby u got there....cheerz
 

Mistaken_Identity

2,000 RPM
Senior Member

Mistaken_Identity

2,000 RPM
Senior Member
Aug 11, 2005
2,540
115
1,663
Johore Bahru
Lucky I can't join the convoy, if not for sure I'll be the last to arrived....:driver::driver:

Andreas : Mizunori 77 car is freakin' fast... He even have an ECU for his massive bodykits..!!:adore::adore:

Now got new TEAM kaa..??? TEAM 6 SPEED...??? Too bad I can't join the team, cause mine's is only 5 speed... But thinkin' to have a run with them to gauge how slow is my car...:wavey::wavey:
 

EvolutionZ

5,000 RPM
Helmet Clan
Senior Member

EvolutionZ

5,000 RPM
Helmet Clan
Senior Member
Aug 3, 2007
5,028
1,448
1,713
actually i need u to join us the 5-speed team coz me & khsim can only see them waving their hand and pointing to the gear before they engaged into 6th and let us smell their rich smokes....but i think yr car can chase la......powerful inside....:) MI- hari hari mau
 

Mistaken_Identity

2,000 RPM
Senior Member

Mistaken_Identity

2,000 RPM
Senior Member
Aug 11, 2005
2,540
115
1,663
Johore Bahru
actually i need u to join us the 5-speed team coz me & khsim can only see them waving their hand and pointing to the gear before they engaged into 6th and let us smell their rich smokes....but i think yr car can chase la......powerful inside....:) MI- hari hari mau
Cheh..!!! Where got I hari-hari mau..?? No worries bro... One fine day, we'll let them smoke our POOR smoke...!!! :rofl::rofl:
 

EvolutionZ

5,000 RPM
Helmet Clan
Senior Member

EvolutionZ

5,000 RPM
Helmet Clan
Senior Member
Aug 3, 2007
5,028
1,448
1,713
next TT or fun drive, u must come ya...coz life without a leader (tts) is meaningless
 

khsim

Known Member
Senior Member

khsim

Known Member
Senior Member
Apr 16, 2009
427
55
1,528
thats his trick to make ppl cant tailgate him and also cant see what he doing inside.....coz his absorber spoilt one side only...u know la....then later must send ppl back to wash up...kekekeke...joking ya...sim don angry ok..:)


ohh shitttt..........my secret pecah liao....:thefinger::thefinger::thefinger:

---------- Post added at 01:30 PM ---------- Previous post was at 01:27 PM ----------

next TT or fun drive, u must come ya...coz life without a leader (tts) is meaningless


ya lah....everyday talk many grand mother story....SIEN liao...:smokin:

---------- Post added at 01:38 PM ---------- Previous post was at 01:30 PM ----------

hi...nice meet u all...really enjoy that day....:proud::proud::proud:

hi inn 79...nice to meet u.....feel so suprize coz u r the first evo's lady owner i saw....hope that u will join us the next tt n convoy again..cheerz:wavey:
 

Inn79

Known Member
Senior Member

Inn79

Known Member
Senior Member
Aug 24, 2009
65
1
1,508
SA-KD
i believe u will be leading all the way if u were to drive yr evo very soon.......:) glad to see u enjoying the "roti tisu & nasi lemak".....

---------- Post added at 01:20 AM ---------- Previous post was at 01:15 AM ----------



nice ride u have there & nice to meet u too...next TT hope to see u in action with yr evo ya........handsome hubby and macho hubby u got there....cheerz

ok..no prob...usually i drive my evo everyday...:driver:...low.. my hubby for sure "kembang hidung" already...:banghead::banghead:

---------- Post added at 02:52 PM ---------- Previous post was at 02:49 PM ----------

ohh shitttt..........my secret pecah liao....:thefinger::thefinger::thefinger:

---------- Post added at 01:30 PM ---------- Previous post was at 01:27 PM ----------





ya lah....everyday talk many grand mother story....SIEN liao...:smokin:

---------- Post added at 01:38 PM ---------- Previous post was at 01:30 PM ----------




hi inn 79...nice to meet u.....feel so suprize coz u r the first evo's lady owner i saw....hope that u will join us the next tt n convoy again..cheerz:wavey:

hi...nice to meet u too..im proud to be EVO owner...:proud::proud::proud:
 

jameswwt

1,000 RPM
Senior Member

jameswwt

1,000 RPM
Senior Member
Mar 7, 2008
1,127
78
1,648
ok..no prob...usually i drive my evo everyday...:driver:...low.. my hubby for sure "kembang hidung" already...:banghead::banghead:

---------- Post added at 02:52 PM ---------- Previous post was at 02:49 PM ----------




hi...nice to meet u too..im proud to be EVO owner...:proud::proud::proud:
HALLLLOOOO SIM....As aledi clearly said ah...She is MARRIED ah....
(Jangan potong que ahh)...hehe joking only ya...

I know Sim is a gentleman ya...Agreed or not MLOC members?
 

Inn79

Known Member
Senior Member

Inn79

Known Member
Senior Member
Aug 24, 2009
65
1
1,508
SA-KD
HALLLLOOOO SIM....As aledi clearly said ah...She is MARRIED ah....
(Jangan potong que ahh)...hehe joking only ya...

I know Sim is a gentleman ya...Agreed or not MLOC members?

hehhehe...hi james..hope to see u soon...:wavey:
 

EvolutionZ

5,000 RPM
Helmet Clan
Senior Member

EvolutionZ

5,000 RPM
Helmet Clan
Senior Member
Aug 3, 2007
5,028
1,448
1,713
got time go shah alam la......"diam diam ubi"....
 

EvolutionZ

5,000 RPM
Helmet Clan
Senior Member

EvolutionZ

5,000 RPM
Helmet Clan
Senior Member
Aug 3, 2007
5,028
1,448
1,713
no need to explain...CEO do work no need to explain to "kuli".......but next time bring me along la...:) hahahaa
 

Mistaken_Identity

2,000 RPM
Senior Member

Mistaken_Identity

2,000 RPM
Senior Member
Aug 11, 2005
2,540
115
1,663
Johore Bahru
no need to explain...CEO do work no need to explain to "kuli".......but next time bring me along la...:) hahahaa
Cheh..!! U KULI...??? U're the Group Founder laaaa....More SUPERIOR than the CEO...!!! So, how's the BUKA PUASA event just now..??? Havin' good time kah..???:wavey::wavey:
 

EvolutionZ

5,000 RPM
Helmet Clan
Senior Member

EvolutionZ

5,000 RPM
Helmet Clan
Senior Member
Aug 3, 2007
5,028
1,448
1,713
yup, cha-boy, madie, kojai, azizi, mizu, and many more came..... except u la....
good food - good gathering but it will be much better if the CEO is here....
 

aja

4,000 RPM
Senior Member

aja

4,000 RPM
Senior Member
Dec 3, 2003
4,695
35
3,148
Cheh..!! U KULI...??? U're the Group Founder laaaa....More SUPERIOR than the CEO...!!! So, how's the BUKA PUASA event just now..??? Havin' good time kah..???:wavey::wavey:
Tuan CEO always said like that one.....

ooit, bila mau minum together with your ladies friend?. Turun S. alam tak tel aku pung.!!
 

Mistaken_Identity

2,000 RPM
Senior Member

Mistaken_Identity

2,000 RPM
Senior Member
Aug 11, 2005
2,540
115
1,663
Johore Bahru
Tuan CEO always said like that one.....

ooit, bila mau minum together with your ladies friend?. Turun S. alam tak tel aku pung.!!
Aja : U should know how's the CEO attitude cause U're one of them.... Aku ada call kau last Wednesday but goes straight to the voice mail lehh...I understand that U're bz... CEO maaa...My ladies fren..???:hmmmm::hmmmm:

Expenditious : Mana ada spoiler baru...??? Cannot afford lehh to have even the stock standard spoiler...!!!:banghead::banghead:
 

Inn79

Known Member
Senior Member

Inn79

Known Member
Senior Member
Aug 24, 2009
65
1
1,508
SA-KD
I think I saw U at Shah Alam junction yesterday afternoon...C-WEST GT wing...The exhaust notes so garang one lehhhh....Sure laju ni....:adore::adore:
hahhahaha...i think so...actually not so garang laa...why dont u say "Hi" to me...hehehhe...then i can belanja u "teh tarik"...if u r not fasting on that day la...kekekekek....:burnout::burnout::burnout:
 

jameswwt

1,000 RPM
Senior Member

jameswwt

1,000 RPM
Senior Member
Mar 7, 2008
1,127
78
1,648
hahhahaha...i think so...actually not so garang laa...why dont u say "Hi" to me...hehehhe...then i can belanja u "teh tarik"...if u r not fasting on that day la...kekekekek....:burnout::burnout::burnout:
What a lucky guy MI....

Im not fasting mah...Dont say teh tarik, air suam also ok if u buy....hehe:love:
 

Mistaken_Identity

2,000 RPM
Senior Member

Mistaken_Identity

2,000 RPM
Senior Member
Aug 11, 2005
2,540
115
1,663
Johore Bahru
Inn 79 : Thanks for the thought...But I'm fastin' that day & I'm in the hurry to the travel agency..

James : Me where got lucky laaa....Not like U & other MLOC taikors...!!:adore::adore:
 

lancer7891

1,000 RPM
Senior Member

lancer7891

1,000 RPM
Senior Member
Nov 12, 2006
1,031
91
1,648
Well..here some photos that i taken that night...

enjoy!!!

MLOC Monster....





















:adore::adore::adore::adore::adore:
 

Mistaken_Identity

2,000 RPM
Senior Member

Mistaken_Identity

2,000 RPM
Senior Member
Aug 11, 2005
2,540
115
1,663
Johore Bahru
Fuhyoooo..... All MONSTERS lehhhh..... Lucky I was not there... If not for sure kena tapau especially the BLUE RALLIART E7 Limited Edition Monster...!!!!:adore::adore: