Hungry ghost month - ghost stories & true experience

What will you do if you bump onto "things" we discussed and shared in this thread?

  • Run

    Votes: 0 0.0%
  • Pretend not seeing anything

    Votes: 3 33.3%
  • Hide behind your friend's back and be chicken

    Votes: 0 0.0%
  • Swear to "it" and ask for a fight

    Votes: 2 22.2%
  • Smile and ask for 4D

    Votes: 4 44.4%

  • Total voters
    9

mingz

1,000 RPM
Senior Member

mingz

1,000 RPM
Senior Member
Nov 23, 2007
1,357
220
1,663
evoz,i din see any pic wor...izit only u can see?
 

mingz

1,000 RPM
Senior Member

mingz

1,000 RPM
Senior Member
Nov 23, 2007
1,357
220
1,663
aisyeh...u should say pg.4 earlier ma...scroll up wer~ got alibaba.com la...
 

EvolutionZ

5,000 RPM
Helmet Clan
Senior Member

EvolutionZ

5,000 RPM
Helmet Clan
Senior Member
Aug 3, 2007
5,028
1,448
1,713
don scare me la....see closely into the pics.........especially the back seat...u can see a woman in it??? if u cant see....then its beside u already.......came thru yr pc screen and sitting next to u!!!
 

derrickho

Known Member
Senior Member

derrickho

Known Member
Senior Member
Jul 11, 2008
224
18
1,518
hahaha... i tot the woman come out from the WELL... and climbing out thru the TV screen one....:rofl::rofl::rofl::rofl:
 

mick87

500 RPM
Senior Member

mick87

500 RPM
Senior Member
Apr 19, 2009
576
112
1,543
yeap,saw the pics ady,so sad, such a new car,luckily the car still can b fix. This thread like dying like tat 1,no more new stories?? im so addicted now,i hv to read atleast 1 story before goin to bed evryday...
 

melody

9,000 RPM
Senior Member

melody

9,000 RPM
Senior Member
Jun 9, 2005
9,779
277
1,683
ipoh
yeap,saw the pics ady,so sad, such a new car,luckily the car still can b fix. This thread like dying like tat 1,no more new stories?? im so addicted now,i hv to read atleast 1 story before goin to bed evryday...
Bedtime ghost stories kah..
Every1's on holiday mood mah..
Even me shooting off to KL tomolo early morning on a leisure day trip le..
 

mingz

1,000 RPM
Senior Member

mingz

1,000 RPM
Senior Member
Nov 23, 2007
1,357
220
1,663
eh...y i saw "ah pek" sit behind the seat at black perdana 1...
 

mick87

500 RPM
Senior Member

mick87

500 RPM
Senior Member
Apr 19, 2009
576
112
1,543
Bedtime ghost stories kah..
Every1's on holiday mood mah..
Even me shooting off to KL tomolo early morning on a leisure day trip le..
good la u all,i got exam tmr..sienz.
my time to tell a short story,my 10 yrs old cousin passed away last year due to brain damage,after months later,their new maid arrived to replaced the current 1,the new indon maid doesn't noe tat my uncle hv a 10yrs old son.,she tot the couples onli hv 1 daughter,after 1 month working wif the family,my uncle n autie realized tat she can c "things",so 1 day, the maid told them tat she saw a lil boy always at home playing around, talk n play wif the maid n even greet her sumtimes,cos the indon maid she can actually communicate wif spirits.then durin the hungry ghost month,my uncle brought her to my cousin grave to visit him so tat she communicate wif his son n pass messages to the family..:bawling: miss my cousin so much!!
 

EvolutionZ

5,000 RPM
Helmet Clan
Senior Member

EvolutionZ

5,000 RPM
Helmet Clan
Senior Member
Aug 3, 2007
5,028
1,448
1,713
ok...dont let this thread die off for this month, my personal experience at surfer paradise, australia......

reached a hotel just 300m away from the beach, bikini everywhere.....its summer for yr info, checked in a group and i was given a single room since i didnt bring partner, my room no: 1113, then i was bit curios coz all my friend's room are 318, 618, 1118, 218 etc etc....we went in a group of bout 60persons......then nvm la since allocated so take lor...went up the lift..it shows M1, M2, 1st , 2nd , 3rd floor and so on...i think oh shit! its room no.13, 13th floor if plus the 2 mezainne floor.......just relax and go find my room.....arrived at 11th floor, saw my room no.1113, touch the card to the sensor, couldnt open, touches the 2nd card also couldnt open, then grab a bell boy and ask them to page for the manager, the manager came and also couldnt open with his card, have to go down again to the counter, get a replacement card and went up again, this time it opens, damn cold inside, eventhough outside is bloody hot bout 38 to 39 degree.....

sat down, switched on the tv, and start to lie down and relax after so many hours of flight and bus travel. everything was fine, then i opened up a drawer and saw a bible inside.....so i just took the bible out and put on the side table, the moment i put, there was a crashing sound like someone bumped onto something really loud BANG! inside my toilet, then the light bulb inside my toilet shattered and things on the basin fell onto the floor....imagine if u were me at that moment, what will u think? and what u gonna do next? and what u expecting to see in there..?

i couldnt move for few mins, wandering oh SHIT, if something came crawling out from there, where am i gonna go, i cant jump out coz its 11th floor......although the balcony is opened wide....i rang the info counter downstair to demand change of room, then they said no room left...so i called my tour guide, and he insist that i come down, so i gather some courage and ran out of the room, when i were at the counter, the manager insist wanna know why, i said something weird happened, bulb shattered and things came tumbling down, they said no room available and they can get it fixed immediately, but i insist to change room, so finally they found one room, SHIT, its again, room: 413....damn sueh....bad luck..all bad number.

then i seek a haji who knows how to handle "halus" thing, he is my colleague, we went up together and as he entered the room, he keep praying and ask me faster faster pack and go...fast ! then i just followed....when we in the lift, he told me its a lady inside and she is hurt pretty badly and its not looking good....her fierce is like wanna eat us into her stomach..i guess she is very near me when i took out the bible and i put in on the table...but my motion is quite hard when i slam it onto the table......it must have hurt ït"....the toilet in a mess.....i didnt manage to snap pics....who dare at that moment...


so i was so panic and later at nite, i insist some of my colleague to stay over at my room to play cards....and drink....luckily touched wood...nothing in the new room..everything went fine.....

sunny days, bikini gals, nice food and its paradise......:) the end...

p/s: its 99% true experience......
 

mick87

500 RPM
Senior Member

mick87

500 RPM
Senior Member
Apr 19, 2009
576
112
1,543
ok...dont let this thread die off for this month, my personal experience at surfer paradise, australia......

reached a hotel just 300m away from the beach, bikini everywhere.....its summer for yr info, checked in a group and i was given a single room since i didnt bring partner, my room no: 1113, then i was bit curios coz all my friend's room are 318, 618, 1118, 218 etc etc....we went in a group of bout 60persons......then nvm la since allocated so take lor...went up the lift..it shows M1, M2, 1st , 2nd , 3rd floor and so on...i think oh shit! its room no.13, 13th floor if plus the 2 mezainne floor.......just relax and go find my room.....arrived at 11th floor, saw my room no.1113, touch the card to the sensor, couldnt open, touches the 2nd card also couldnt open, then grab a bell boy and ask them to page for the manager, the manager came and also couldnt open with his card, have to go down again to the counter, get a replacement card and went up again, this time it opens, damn cold inside, eventhough outside is bloody hot bout 38 to 39 degree.....

sat down, switched on the tv, and start to lie down and relax after so many hours of flight and bus travel. everything was fine, then i opened up a drawer and saw a bible inside.....so i just took the bible out and put on the side table, the moment i put, there was a crashing sound like someone bumped onto something really loud BANG! inside my toilet, then the light bulb inside my toilet shattered and things on the basin fell onto the floor....imagine if u were me at that moment, what will u think? and what u gonna do next? and what u expecting to see in there..?

i couldnt move for few mins, wandering oh SHIT, if something came crawling out from there, where am i gonna go, i cant jump out coz its 11th floor......although the balcony is opened wide....i rang the info counter downstair to demand change of room, then they said no room left...so i called my tour guide, and he insist that i come down, so i gather some courage and ran out of the room, when i were at the counter, the manager insist wanna know why, i said something weird happened, bulb shattered and things came tumbling down, they said no room available and they can get it fixed immediately, but i insist to change room, so finally they found one room, SHIT, its again, room: 413....damn sueh....bad luck..all bad number.

then i seek a haji who knows how to handle "halus" thing, he is my colleague, we went up together and as he entered the room, he keep praying and ask me faster faster pack and go...fast ! then i just followed....when we in the lift, he told me its a lady inside and she is hurt pretty badly and its not looking good....her fierce is like wanna eat us into her stomach..i guess she is very near me when i took out the bible and i put in on the table...but my motion is quite hard when i slam it onto the table......it must have hurt ït"....the toilet in a mess.....i didnt manage to snap pics....who dare at that moment...


so i was so panic and later at nite, i insist some of my colleague to stay over at my room to play cards....and drink....luckily touched wood...nothing in the new room..everything went fine.....

sunny days, bikini gals, nice food and its paradise......:) the end...

p/s: its 99% true experience......
the best is dun sleep durin the nite in the room,wif lots of ppl like havin party like tat, sure the spirit wont kacau 1,1 common thing when we went hotel..,b4 gettin into the room,v shud knock the door 1st,according to the chinese belief,knocking the door b4 enter is to inform any spirits inside the room tat sum1 is entering or will b staying in the room jus to show respect to those spirits who already occupying the room..here are sum website u may visit,all bout ghost stories n research, Spooky Corner | A place where nightmares are real! , OpenDNS
either wif .com.my or .com,forget the actual website d:proud: