[wts] EZiBreathe : Scientifically proven to relieve Allergic Rhinitis and Sinusitis

Discussion in 'All OTHER stuff' started by zack2terer, Jul 11, 2012.

  1. zack2terer

    zack2terer Senior Member
    Senior Member

    Joined:
    Oct 31, 2006
    Messages:
    4,254
    Likes Received:
    4
    [​IMG]

    PEK BARU STOK BARU BERMULA OGOS 2018 : WHATSAPP EZI 012 651 6289 EZiBreathe : Terbukti Melegakan Resdung! Formulasi Homeopati. Ada Kelulusan KKM..

    -► Since 2012 REVIEW -> www.facebook.com/new.ezibreathe



    [​IMG]


    [​IMG]



    UBAT RESDUNG - EZIBREATHE NEW STOCK AUGUST 2018!!!
    ✅ JOM Beli! Whatsapp EZI 012 651 6289
    ✅ KKM MAL07081640TC
    ✅ Review : www.facebook.com/new.ezibreathe
    Telah berada di pasaran selama 15 tahun dan telah banyak membantu menyembuhkan dan melegakan masalah Alahan dan Resdung di kalangan rakyat Malaysia, Singapore dan Brunei.

    Insyaallah, masalah Alahan dan Resdung anda akan beransur reda sekiranya diambil berterusan.

    INDIKASI
    Dirumus daripada garam galian (micro mineral) homeopati untuk melegakan gejala:
    resdung

    kekerapan bersin

    selesema berpanjangan

    hidung tersumbat

    batuk

    sakit tekak

    banyak kahak

    mengurangkan komplikasi serangan lelah (asma).

    mengurangkan radang yang menyebabkan bengkak di dalam rongga hidung dan sinus.

    mencegah jangkitan kuman di dalam sistem pernafasan dan rongga sinus.

    mencegah pernafasan melalui mulut

    JOM Beli! Whatsapp EZI 012 651 6289

    ✅Harga:
    1 Botol Rm 45 FREE Pos Laju Semalaysia

    2 Botol Rm 80 FREE Pos Laju Semalaysia

    ✅Lagi BANYAK Lagi MURAH!

    ✅Lagi Cepat Payment Diterima. Lagi Cepat Pos. Lagi Cepat Sampai. Lagi Cepat Dapat Manfaat!

    ✅ Berdaftar dengan KKM dibawah akta ubat tradisional. No pendaftaran MAL07081640TC

    ✅Kandungan: 90 biji

    ✅BAHAN AKTIF: 4 jenis micro mineral iaitu:
    Chloride of sodium
    Chloride of potassium
    Potassium of sulphate
    Phosphate of iron

    JOM Beli! Whatsapp EZI 012 651 6289
    --------------------------------------
    KEISTIMEWAAN EZIBREATHE jika dibandingkan dengan produk lain di pasaran.

    ✅Dihasilkan drpd garam galian semulajadi yang sememangnya diperlukan oleh tubuh badan manusia untuk kekal sihat. Oleh itu, EZiBreathe boleh diambil berterusan tanpa sebarang kesan sampingan.

    ✅Tidak mengandungi dadah dan tidak menyebabkan mengantuk.

    ✅Ibubapa inginkan ubat yang lebih selamat untuk mengatasi masalah alergi/resdung anak mereka, jadi jawapannya adalah EZiBreathe.

    ✅Tablet kunyah yang manis. Mudah untuk diberikan kepada kanak-kanak.

    ✅Sesuai untuk Semua Peringkat Umur, seawal usia setahun ke atas, wanita mengandung, juga ibu yang menyusu badan.

    ✅EZiBreathe juga sesuai untuk meningkatkan stamina minda (mengaktifkan saraf otak), terutama bagi anak-anak yang bersekolah kerana kandungan bahan aktifnya yg sama terdapat dalam susu bertujuan untuk kecerdasan minda.

    teramat sesuai untuk mereka yang TIDAK MAKAN SAYUR dan BUAH ☺

    JOM Beli! Whatsapp EZI 012 651 6289
    --------------------------------------
    Cara Pengambilan

    Dikunyah seperti gula2. Diambil tanpa sebarang makanan atau minuman di dalam mulut. Boleh diambil dengan perut kosong.

    ➡ 2 biji pagi dan 2 biji malam (dewasa)

    ➡ 1 biji pagi dan 1 biji malam (kanak-kanak bawah 8 tahun)

    ➡ Bagi mereka yang ada masalah resdung yang agak kronik seperti sudah hilang deria bau, kepala kerap pening, hidung dan muka rasa sakit, hidung tersumbat berterusan, boleh mengambil ezibreathe 3 biji pagi, 3 biji tengahari dan 3 biji malam.

    ➡Bagi mereka yang alah pada makanan laut atau sesetengah makanan yang lain, boleh ambil ezibreathe 3 biji setengah jam sebelum makan makanan tersebut dan 3 biji selepas makan.

    ➡ sekiranya perlu
    ----------------------------
    Review : www.facebook.com/new.ezibreathe

    JOM Beli! Whatsapp EZI 012 651 6289

    Tempoh kesan mungkin berbeza ikut umur dan tahap gejala seseorang. Dinasihatkan bagi yang resdungnya agak kronik, boleh mencuba maximum sehingga 10 botol. Jika selepas itu, gejala masih belum berkurangan, boleh ikhtiar mencari ubat lain.
    --------------------------------
    Cara Penyimpanan
    ✅Jauhkan daripada peralatan elektrik dan haba panas kerana ini akan mencairkan tablet dan mengurangkan keberkesanan ubat.

    Selamat mencuba dan
    Semoga memperoleh manfaat yang baik In Sya Allah ☺

    JOM Beli! Whatsapp EZI 012 651 6289






    CONTACT :


    WHATSAPP EZI 012 651 62 89




    BANK ACCOUNT :


    Zaffril Ridzuar


    After bank in please WHATSAPP SMS EZI 012 651 6289 : full name, full address, quantity of ezibreathe, total payment, transaction number & which bank


    FAQ:

    1.How long do I need to take EZiBreathe to see results?


    It depends on our individual body’s immune system. Normally, results show after 2 to 3 weeks. Also, EZiBreathe is a dietary supplement, so its reaction may take a while. There are cases after 2 to 3 bottles


    2.When is the best time to consume EZiBreathe?


    During the time, our mouths and tongues are free of food. The best time is after waking up and before going to bed.


    3.Can I take EziBreathe on an empty stomach?


    Yes! Because EZiBreathe is treated like food by our bodies.


    4.How many tablets should I take in a day?


    Take as directed on the label. Maximum 5 tablets per day for children and 10 tablets per day for adults


    5.Can I continuously consume EZiBreathe, even though my sinusitis or nose allergy problem has gone?


    Yes! Because you are still at risk and exposed to factors and agents that cause these problems. Taking EZiBreathe continuously can help prevent these problems from reoccurring.


    6.Does EZiBreathe cause any side effects?


    EZiBreathe has no side effects. On the other hand, EZiBreathe may sometimes appear to make a patient's symptoms temporarily worse as part of the healing process. This temporary aggravation of the symptoms is an indication that the remedy is effectively stimulating the patient's body to heal itself. Depending on individual, the temporary symptoms may be extended by 1 to 3 weeks.


    7.Can I take EziBreathe with my current medication(s)?


    Yes! Just distance the time 1 to 2 hours.


    8.Can I or my child take EZiBreathe if we have Asthma?


    Yes, but only consume 1 tablet a day, alternate day for a month, then continue as directed on the label.



    9.What is forbidden when taking EZiBreathe?


    There are no rules or restrictions. You may enjoy your favourite food as usual.


    10.Can I take EziBreathe when I am pregnant?


    Yes! because EziBreathe is purely minerals and does not contains steroids. However, you may seek your doctor's advice.


    11.Can I take EziBreathe if I m allergic to seafood?


    Yes! Take 1 tablet ½ hour before and 1 tablet ½ hour after consuming seafood.



    IMPORTANT NOTES!


    To conserve the effectiveness of EZiBreathe, please store it away from any electrical appliances, wave devices such as radios and hand phones and hot temperature places like in a car parked under the sun.



    Testimonial


    Zul Zainuhal
    "saya mengalami masalah resdung hampir 4 tahun...hidung saya setiap hari tersumbat dan kerap kali bersin sehinggakan saya sakit kepala....memang rimas dan tidak selesa...berbagai-bagai saya mencuba ubat herba mahupun pil selsema....namun tiada apa-apa kesan terhadap saya...setelah saya melayari internet..saya telah mencuba ezibreath...kesannya amat ketara sehingga saya bebas dari resdung...tq ezibreath.

    Pn Kasma, Sg Buluh
    Suami saya dah lama mengalami masalah resdung, sampaikan nafas dia berbau hanyir dan tekaknya banyak kahak. Selepas mengambil ezibreathe 2 bulan, alhamdullilah kahaknya dah takde, hidungnya tak tersumbat lagi dan nafasnya pun dah kurang berbau hanyir.

    Zulika, TTDI Jaya
    Anak-anak saya 4 tahun dan 9 tahun selalu selesema dan bersin. Mereka juga ada asma. Bila kawan rekomen cuba ezibreathe untuk anak-anak saya, mula-mula saya was was juga, maklumlah nak bagi kat anak-anak dan anak-anak pun ada asma. So saya bawa botol ezibreathe jumpa doktor untuk mendapatkan pengesahkan. Doktor kata boleh bagi anak makan kerana kandungannya hanya gula dan garam galian, takde dadah merbahaya. Sekarang dah hampir 6 bulan anak saya makan ezibreathe, alhamdullilah serangan asmanya dah takde, selsema dan bersinnya pun dah kurang sangat. Terimakasih ezibreathe.

    En. Abdul Rashid, Permatang Pauh, Pulau Pinang
    Kami anak beranak memang resdung teruk. Alhamdullilah, walaupun lambat nampak kesannya, bila dah berterusan ambil ezibreathe nampak sangat lah kurang selesema, batuk dan bersinnya.

    Lina, KL
    Dear Rosmawati, thank you for recomended acclear for my acne. I have seen a lot of improvement now after taking it for 2 bottles. My acne and the redness has reduces. If before this, i m depending on antibiotic, not now anymore....

    Zaiti, Melaka
    Terimakasih Pn Rosmawati. Bengkak dalam hidung anak saya dah susut banyak, hidung nya pun dah tak berdarah lagi. Selesemanya pun dah kurang. Insaallah, saya akan perkenalkan ezibreathe pada kawan-kawan saya.

    Tan, Setiawangsa.
    Thank you ezibreathe and acclear. It does helps improves my sinus infection and acne problem..thank you again.

    Wawa, Sandakan.
    Saya nak ucapkan terimakasih pada Puan Rosmawati yang sudi menjawab sms saya yang tak henti-henti dengan pertanyaan. Nasib baik saya tak give up ambil ezibreathe. Selepas ambil 2 botol tak nampak perubahan pada bengkak dalam hidung, saya risau juga, tapi bila puan suruh cuba lagi 2 botol dan tinggi kan dosnya, selepas 4 botol baru kecut bengkak dalam hidung saya. Terimakasih.




    [​IMG]


    [​IMG][​IMG]


    [​IMG]


    [​IMG]
    [​IMG]


    [​IMG][​IMG][​IMG][​IMG][​IMG][​IMG]



    WANT TO BUY??? :


    WHATSAPP SMS EZI 012 651 62 89
     

    Attached Files:

    #1 zack2terer, Jul 11, 2012
    Last edited: Aug 21, 2018
  2. zack2terer

    zack2terer Senior Member
    Senior Member

    Joined:
    Oct 31, 2006
    Messages:
    4,254
    Likes Received:
    4
    Re: [wts] EZiBreathe : Scientifically proven to relieve Allergic Rhinitis and Sinusit

    SMS Zaffril 012 651 62 89
     
  3. zack2terer

    zack2terer Senior Member
    Senior Member

    Joined:
    Oct 31, 2006
    Messages:
    4,254
    Likes Received:
    4
    Re: [wts] EZiBreathe : Scientifically proven to relieve Allergic Rhinitis and Sinusit



    EZiBreathe : Scientifically Proven To Relieve Allergic Rhinitis & Sinusitis

    [​IMG]
     
  4. zack2terer

    zack2terer Senior Member
    Senior Member

    Joined:
    Oct 31, 2006
    Messages:
    4,254
    Likes Received:
    4
    Re: [wts] EZiBreathe : Scientifically proven to relieve Allergic Rhinitis and Sinusit

    sms 0126516289
     
  5. zack2terer

    zack2terer Senior Member
    Senior Member

    Joined:
    Oct 31, 2006
    Messages:
    4,254
    Likes Received:
    4
    Re: [wts] EZiBreathe : Scientifically proven to relieve Allergic Rhinitis and Sinusit

    SMS Zaffril 012 651 62 89
     
  6. zack2terer

    zack2terer Senior Member
    Senior Member

    Joined:
    Oct 31, 2006
    Messages:
    4,254
    Likes Received:
    4
    Re: [wts] EZiBreathe : Scientifically proven to relieve Allergic Rhinitis and Sinusit

    SMS Zaffril 012 651 62 89
     
  7. zack2terer

    zack2terer Senior Member
    Senior Member

    Joined:
    Oct 31, 2006
    Messages:
    4,254
    Likes Received:
    4
    Re: [wts] EZiBreathe : Scientifically proven to relieve Allergic Rhinitis and Sinusit



    EZiBreathe : Scientifically Proven To Relieve Allergic Rhinitis & Sinusitis

    [​IMG]
     
  8. zack2terer

    zack2terer Senior Member
    Senior Member

    Joined:
    Oct 31, 2006
    Messages:
    4,254
    Likes Received:
    4
    Re: [wts] EZiBreathe : Scientifically proven to relieve Allergic Rhinitis and Sinusit

    SMS Zaffril 012 651 62 89
     
  9. zack2terer

    zack2terer Senior Member
    Senior Member

    Joined:
    Oct 31, 2006
    Messages:
    4,254
    Likes Received:
    4
    Re: [wts] EZiBreathe : Scientifically proven to relieve Allergic Rhinitis and Sinusit

    Sms 0126516289
     
  10. zack2terer

    zack2terer Senior Member
    Senior Member

    Joined:
    Oct 31, 2006
    Messages:
    4,254
    Likes Received:
    4
    Re: [wts] EZiBreathe : Scientifically proven to relieve Allergic Rhinitis and Sinusit

    Sms 0126516289
     
  11. zack2terer

    zack2terer Senior Member
    Senior Member

    Joined:
    Oct 31, 2006
    Messages:
    4,254
    Likes Received:
    4
    Re: [wts] EZiBreathe : Scientifically proven to relieve Allergic Rhinitis and Sinusit

    Sms 0126516289
     
  12. zack2terer

    zack2terer Senior Member
    Senior Member

    Joined:
    Oct 31, 2006
    Messages:
    4,254
    Likes Received:
    4
    Re: [wts] EZiBreathe : Scientifically proven to relieve Allergic Rhinitis and Sinusit

    Salam & Good day...Further Inquiries Please SMS Mr.Zaffril 012 651 6289...TQ
     
  13. zack2terer

    zack2terer Senior Member
    Senior Member

    Joined:
    Oct 31, 2006
    Messages:
    4,254
    Likes Received:
    4
    Re: [wts] EZiBreathe : Scientifically proven to relieve Allergic Rhinitis and Sinusit

    Salam & Good day...Further Inquiries Please SMS Mr.Zaffril 012 651 6289...TQ
     
  14. zack2terer

    zack2terer Senior Member
    Senior Member

    Joined:
    Oct 31, 2006
    Messages:
    4,254
    Likes Received:
    4
    Re: [wts] EZiBreathe : Scientifically proven to relieve Allergic Rhinitis and Sinusit

    Further Inquiries Please SMS Mr.Zaffril 012 651 6289...TQ
     
  15. zack2terer

    zack2terer Senior Member
    Senior Member

    Joined:
    Oct 31, 2006
    Messages:
    4,254
    Likes Received:
    4
    Re: [wts] EZiBreathe : Scientifically proven to relieve Allergic Rhinitis and Sinusit

    Want To Buy? Please SMS WHATSAPP Mr.Zaffril 012 651 6289...TQ
     
    #15 zack2terer, Aug 16, 2012
    Last edited: Mar 3, 2014
  16. zack2terer

    zack2terer Senior Member
    Senior Member

    Joined:
    Oct 31, 2006
    Messages:
    4,254
    Likes Received:
    4
    Re: [wts] EZiBreathe : Scientifically proven to relieve Allergic Rhinitis and Sinusit

    Further Inquiries Please SMS Mr.Zaffril 012 651 6289...TQ
     
  17. zack2terer

    zack2terer Senior Member
    Senior Member

    Joined:
    Oct 31, 2006
    Messages:
    4,254
    Likes Received:
    4
    Re: [wts] EZiBreathe : Scientifically proven to relieve Allergic Rhinitis and Sinusit

    Salam & Good day...Further Inquiries Please SMS Mr.Zaffril 012 651 6289...TQ
     
  18. zack2terer

    zack2terer Senior Member
    Senior Member

    Joined:
    Oct 31, 2006
    Messages:
    4,254
    Likes Received:
    4
    Re: [wts] EZiBreathe : Scientifically proven to relieve Allergic Rhinitis and Sinusit

    Salam & Good day...Further Inquiries Please SMS Mr.Zaffril 012 651 6289...TQ
     
  19. zack2terer

    zack2terer Senior Member
    Senior Member

    Joined:
    Oct 31, 2006
    Messages:
    4,254
    Likes Received:
    4
    Re: [wts] EZiBreathe : Scientifically proven to relieve Allergic Rhinitis and Sinusit

    Salam & Good day...Further Inquiries Please SMS Mr.Zaffril 012 651 6289...TQ
     
  20. zack2terer

    zack2terer Senior Member
    Senior Member

    Joined:
    Oct 31, 2006
    Messages:
    4,254
    Likes Received:
    4
    Re: [wts] EZiBreathe : Scientifically proven to relieve Allergic Rhinitis and Sinusit

    sms 012 651 6289
     

Share This Page