투스카니 2.0 터보
익스테리어 디자인은 크게 바뀌지 않았지만, T3 터보차저를 얹어 파워 상승에 주안점을 둔 튜닝카다. 엔진 내구성을 강화하고, 저압터보에서 벗어나 10.3: 1의 고압 터보를 국내 최초로 실현했다. 압축비는 순정상태를 유지했다
Tuskani 2.0 turbo
The interior hasn changed that much but as it's main purpose was to
power up, the durability has strengthened and it built up with T3 turbocharger to
get high tension turbo (10.3: 1) Compression Ratio is maintained
as original.
익스테리어 디자인은 크게 바뀌지 않았지만, T3 터보차저를 얹어 파워 상승에 주안점을 둔 튜닝카다. 엔진 내구성을 강화하고, 저압터보에서 벗어나 10.3: 1의 고압 터보를 국내 최초로 실현했다. 압축비는 순정상태를 유지했다
Tuskani 2.0 turbo
The interior hasn changed that much but as it's main purpose was to
power up, the durability has strengthened and it built up with T3 turbocharger to
get high tension turbo (10.3: 1) Compression Ratio is maintained
as original.