Search results

  • Updates: New Bump Button / Bigger Fonts / Thread Thumbnails added to all forum channels / Explore Similar Threads after reading any post / Dark Mode selectable via header lightbulb / Bigger text / Navigation bar Updated / Try Dark Mode - Select Light / Dark from the footer area / Hi All, the forums have just been upgraded, please bear with us while it is being improved as we speak - May 19 2020 0000hrs (Post your feedback here: FAQ Help)
  1. K

    SIC Track Day

    haha!!
  2. K

    15 April 2010 - Open Track Days 1400 - 1700 PM ( Reports & Photos )

    serenum; you're the one who owned the dark blue putra with gsr engine?
  3. K

    SIC Track Day

    ian; yeah i knew.. voltex style =]
  4. K

    15 April 2010 - Open Track Days 1400 - 1700 PM ( Reports & Photos )

    thank you t-la! u got lots nice photos that u captured loved it =]
  5. K

    SIC Track Day

    ian; haha!! myvi how fast can go? just an 1.3cc only.. and where got fastest then your friend scooby? is it the bumper still havent paint yet?
  6. K

    15 April 2010 - Open Track Days 1400 - 1700 PM ( Reports & Photos )

    yeah man!! how come u taken this kind of photo didnt notice that =] hahaha.. anymore?
  7. K

    SIC Track Day

    ian; thank you. well my myvi just an 1.3cc only not that fast.. =[ huh? what car is your friend driving? how come overheat?
  8. K

    15 April 2010 - Open Track Days 1400 - 1700 PM ( Reports & Photos )

    t-la do u have more myvi photos?
  9. K

    MUSC DRAG CHALLENGE CYBERJAYA 2010 - Round 4

    1.3 n/a can join up 1.6 n/a?
  10. K

    SIC Track Day

    mark; haha!! bro i has replied your message, please check on your inbox =] yeah!! u was late for the track day rite on sunday? at least we got apart playing to each other, so wont be bored during the track..
  11. K

    SIC Track Day

    akuma; take your time it's alrite, maybe next time we gonna meet once again on the track. mark; wow black gen2 you're here! thats great, anyway thats so fun and nice to ride together with you on the track black gen2, sorry that, if u dislike me keep following on the back and your exhaust...
  12. K

    SIC Track Day

    akuma; yeah it's me.. gonna see u again on track day. what do u think of my car during the track? manodwar; yeah same next time gonna says "hi" to once upon to track again =]
  13. K

    SIC Track Day

    thank you manofwar.. well did u saw me with the myvi on yesterday?
  14. K

    SIC Track Day

    red SGTi all together with your teammate? ---------- Post added at 10:14 PM ---------- 6 hour anti-bump limit - Previous post was at 10:13 PM ---------- lol. i drove a myvi =] as u saw the myvi in the track on yesterday? haha!! jz an 1.3 car dont laugh at me..
  15. K

    SIC Track Day

    akuma.. take it easy =] huh what car am my drive? have a guess =]
  16. K

    SIC Track Day

    manofwar; what car are u on the track?
  17. K

    15 April 2010 - Open Track Days 1400 - 1700 PM ( Reports & Photos )

    well it been a month the track has been closed, due to F1 session. So upon on this time 15th april, everyone was grab back to the track once again. well during track day I saw lots photographers was taking a shoot on the pit, so I am to drop by and asking around for the photos sharing =]
  18. K

    SIC Track Day

    ohh yeah i saw the crx.. you're kinda fast!
  19. K

    SIC Track Day

    akuma might i know ytd what car are u drive on track?
  20. K

    SIC Track Day

    today was great none of red flag up!! everyone going smooth and nice.. good track of the day =D
  21. K

    SIC Track Day

    see everybody later..
  22. K

    15 April 2010 - Open Track Days 1400 - 1700 PM ( Reports & Photos )

    try using imageshack or photobucket..
  23. K

    15 April 2010 - Open Track Days 1400 - 1700 PM ( Reports & Photos )

    nice photos t-la.. upload more! thank you.
  24. K

    15 April 2010 - Open Track Days 1400 - 1700 PM ( Reports & Photos )

    hihi.. trying to sharing any reports and photos? well today was great, yeah thats red flag up for few times and overall was prefect. today not that much car as usual during weekend and today hit around 30 during the track. what a powerful ferrari with white color, so sound is totally similar...
  25. K

    SIC Track Day

    anyone going on today?
  26. K

    Anyone Interested Swap Myvi Gear Box?, Auto Swap to Manual

    karni.. thank you! i do a replied you.
  27. K

    23 Jan 2010 - Open Track Days 1300 - 1600 PM

    yeah thanks chris.. anymore photos?
  28. K

    23 Jan 2010 - Open Track Days 1300 - 1600 PM

    oppss.. yeah sorry! its bonnet flick up hit the widescreen.. and anymore photos?
  29. K

    23 Jan 2010 - Open Track Days 1300 - 1600 PM

    Sharing photo.. and discussion.. what a hot day on saturday.. Badly to see ek9 with flip over with the car and Putra miss T10 i think so, burning up with the fire something wrong with the ECU problems?
  30. K

    SIC Track Day

    none of it hitting down to open track day for today?
  31. K

    SIC Track Day

    anyone photos for 17 Jan Dec.. track day? TQ
  32. K

    SIC Track Day

    any photos for SIC track on 17 Jan 2010??
  33. K

    help: renew P licence which already expired for 3 years

    any runner doing driving license?? no need go and test and sit for the undang?
  34. K

    Anyone Interested Swap Myvi Gear Box?, Auto Swap to Manual

    swap.. ---------- Post added at 02:59 AM ---------- 6 hour anti-bump limit - Previous post was at 02:57 AM ---------- swap!!!
  35. K

    New Myvi Original Meter

    hello people.. bump!!
  36. K

    Anyone Interested Swap Myvi Gear Box?, Auto Swap to Manual

    bump!! need it swap by asap!!
  37. K

    New Myvi Original Meter

    hello people!!
  38. K

    New Myvi Original Meter

    myvi meter..
  39. K

    New Myvi Original Meter

    b u m p
  40. K

    New Myvi Original Meter

    bbump!!
  41. K

    New Myvi Original Meter

    bbbump!!
  42. K

    Myvi Turbo Kit for Sale (NEW)

    hey bro.. how about the pistons used back original one?